Zarządzanie Nieruchomościami - Wiesława Sajko

Oferta

Firma „Zarządzanie Nieruchomościami - Wiesława Sajko” oferuje fachowe zarządzanie nieruchomością Wspólnoty Mieszkaniowej poprzez podejmowanie wszelkich decyzji i dokonywanie czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem , jak również do uzasadnionego inwestowania w nieruchomość, zgodnie z art. 185 Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.1997 r. 

 Wykonujemy czynności związanych z obsługą Wspólnoty Mieszkaniowej, w zakresie:

  •  czynności rejestracyjnych wspólnoty mieszkaniowej;
  • realizacja uchwał Wspólnoty ;
  • prowadzenie korespondencji w imieniu Wspólnoty;
  • zbieranie ofert i negocjacje umów na dostawy mediów (energii elektrycznej i cieplnej, wody, dostaw gazu, odprowadzania ścieków, wywozu śmieci i innych usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu);
  • profesjonalne prowadzenie księgowości ( prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczeniowej, rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości pomiędzy właścicieli lokali mieszkalnych);
  • skuteczną windykację należności od dłużników; prowadzenie w uzgodnieniu z Zarządem polityki remontowej nieruchomości;
  • prowadzenie książki obiektu oraz dokumentacji technicznej zgodnie z wymogami prawa; pomoc przy realizacji uprawnień gwarancyjnych;
  • obsługę techniczną nieruchomości (współpracujemy ze specjalistami, wybieranie wykonawców robót remontowych w oparciu o uzgodnion z Zarządem Wspólnoty procedury);
  • prowadzenie oraz nadzór remontów z udziałem inspektorów z uprawnieniami budowlanymi; prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczeniowej;
  • zapewnienie obowiązkowych kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości zgodnie z prawem budowlanym; organizacja bieżącej konserwacji i drobnych napraw elementów nieruchomości;
  • zapewnienie ubezpieczenia budynku, opłacenie podatków i innych opłat publicznoprawnych;
  • sporządzanie rocznych Planów Gospodarczych dla nieruchomości;
  • przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej;
  • przygotowywanie dla potrzeb Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej informacji o bieżących kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach;
  • sporządzanie oraz przedkładanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty Mieszkaniowej na zebranie ogółu właścicieli nieruchomości; prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty Mieszkaniowej;
  • monitorowanie należności czynszowych poprzez zestawianie obrotów i sald, księgowanych na podstawie wyciągów bankowych, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego;
  • bieżąca windykacja należności od właścicieli lokali w nieruchomości wg zasad uzgodnionych z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej;
  • rozliczanie zużycia wody, ciepła na cele co i ccw, oraz odprowadzenia ścieków w tym także w części dotyczącej lokali mieszkalnych i użytkowych (odczyty liczników oraz rozliczanie kosztów zużytych mediów co 6 lub 12 miesięcy);
  • wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali;
  • przygotowywanie płatności do podpisu bądź autoryzacji w banku;
  • umożliwienie Zarządowi wspólnoty Mieszkaniowej stałego dostępu do aktualnych sald właścicieli.

 Jeżeli są Państwo zainteresowani świadczonymi przez nas usługami, zachęcamy do zaproszenia nas na krótkie spotkanie, podczas którego zapoznamy się z nieruchomością i przedstawimy listę korzyści związanych z współpracą z naszą firmą.